• امارات شاهد رشد 4.9 درصدی ثبت نام بوده است

    مدارس خصوصی دبی به دلیل تلاش مستمری که در اجرای آموزش های مبتنی بر فناوری و تجربی انجام داده اند، امسال بالاترین ثبت نام را داشته اند.

    کارشناسان می‌گویند طراحی و خلاقیت منجر به نوآوری شده است و سفارشی‌سازی برنامه‌های درسی یادگیری متناسب با نیازهای آموزشی مختلف، منجر به رشد آمار ثبت‌نام شده است.

    امارات از سپتامبر 2021 شاهد رشد 4.9 درصدی ثبت نام در بخش مدارس خصوصی دبی بوده است.

    آلن ویلیامسون، مدیر عامل Taaleem می‌گوید:

    “این با مشارکت منحصربه‌فرد بین تنظیم‌کننده‌ها و اپراتورهای مدرسه که در آن کیفیت، انتخاب و قیمت مناسب با موفقیت متعادل شده است، به دست آمده است. کیفیت هیچ مدرسه ای هرگز از کیفیت معلمان آن فراتر نمی رود و مدارس در امارات متحده عربی برای جذب بهترین استعدادهای آموزشی از سراسر جهان تلاش زیادی کرده اند. علاوه بر این، مدارس در امارات متحده عربی به جای پیروی از مدل‌های آموزشی سنتی، اکنون در نوآوری‌های برنامه‌های درسی، پذیرش فناوری‌های پیشرفته و توسعه رویکردهای کل‌نگر برای رفاه دانش‌آموزان پیشرو هستند.”

    الماری ونتر، مدیر عملیات و بازاریابی شرکت Gems Education می‌گوید:

    “خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را به مدارس واقعاً در سطح جهانی بفرستند که هر برنامه درسی اصلی و با هر قیمتی را ارائه می‌دهند و در را به روی دانشگاه‌ها، مشاغل و فرصت‌های برتر در سراسر جهان باز می‌کنند. افزایش ثبت نام هایی که امروزه شاهد آن هستیم، بازتابی از کیفیت بالای آموزش ارائه شده و همچنین جذابیت ماندگار امارات به عنوان مکانی ایده آل برای تجارت و تشکیل خانواده است. چابکی و ثباتی که این بخش در طول همه‌گیری برای اطمینان از ادامه یادگیری و پیشرفت کودکان نشان داد، عامل دیگری است.”

    تعداد دانش آموزانی که در مدارس خصوصی دبی شرکت می کنند برای اولین بار از مرز 300000 نفر گذشت. در مجموع 303262 دانش آموز در مدارس خصوصی دبی ثبت نام کرده اند که این رقم در سپتامبر 2021، 289019 بوده است.

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست